Lösnaglar

Helluu bloggen<3
Vaknade för några timmar sedan och nu ska jag berätta om gårdagen med johanna....

Dagen började med att jag gick till centrum och mötte johanna. Hon skulle kolla på mascara och en annan sak, kommer inte ihåg vad det va, men hon hittade inget. Efter en liten stund blev vi hungriga så vi gick till donken och åt. Medans vi åt messade amie mej och frågade om jag och johanna ville komma tll hökarängs badet och va med dom men vi orkade inte *hehe* <3. Aja sen gick vi till åhlens och jag köpte lösnaglar, och sen gick vi hem till mig och efter en liten stund skulle jag, mamma och pappa åka till några kompisar så vi skjutsade (stavning?) hem johanna....

Och sen när vi kom till våra kompisar hade victoria en kompis där som jag inte kände men hon va iafl snäll :). Vi badade i deras pool, det va 25 plus grader i vattnet, fett kallt i början men sen vänjde man sig. Och efter ett tag blev det kallt igen och då gick vi upp och kollade på twilight. Asså ååååå...de e så jävla bra :D <3. Men sen kom vi hem gansk sent kommer inte ihåg när och då gick jag å la mig för jag va skit trött.....

Nu...vaknade ju för några timmar sen och började dagen med att jag satte på mig lösnaglarna och sen målade jag dom. Kommer bilder längre mer i inlägget. Aja ska gå till farmor nu. Hejdå ha de gött // J :-*


Dom e längre än vad dom ser ut ;)

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0