Grattis syrran<3

Helluu helluu bloggen<3
Idag fyllde min kära storasyster 15 år (GRATTIS SYRRAN)<3. Dagen började med att jag mamma och pappa gick till Tehereses stuga som hon sov i med Jenny och Wayra och vi sjöng för henne å hon fick paket *jag tror att hon blev glad*. Sen åkte jag och pappa å handlade lite saker för Therese skulle ha typ "kalas" för släkten så jaa.....men skit samma. När kalaset va slut åkte vi en liten tur med mormor och morfars bot,men efter ett tag började motorn ryka så vi kunde inte åka så långt. Nu sitter jag här i sängen,skriver i bloggen och ska snart spela the sims 2. Puss å kram // Jennifer<3



Grattis syrran<3<3<3

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0