En galet rolig dag :D<3

Hejsan<3

Idag har vart en galet rolig dag. Dagen började med att diana kom hem till mej<3. Vi ringde amie och frågade vad hon gjorde, och hon va på stranden och då frågade om vi fick komma dit, och det fick vi :D<3. När vi kom dit gick vi i och badade *dreviken*, åååhh va hade så jävla roligt, vi hoppade från bryggan flera gånger och gjorde fjortis poser, haha det va skit kul. Efter ett tag gick vi till en kiosk, jag köpte en korv med bröd, diana köpte också en korv med bröd, och amie köpte en glass. När vi hade ätit upp skulle amie hem och då gick jag och diana till magelungen och badade där :)<3. Vi träffade janjira där också och va med henne, det va oxå kul :P<3<3. När vi hade badat i typ en och en halv timme kom mamma och vi skulle hem, vi skjutsade (stavning?) diana till centrum för hennes mamma va dr och skulle hämta henne. När jag kom hem duschade jag, sen åt jag middag. Och nu sitter jag här i mitt rum och skriver i bloggen.
Pusshej, det här har vart en galet rolig dag med amie, janjira och diana <3<3<3<3<3 :D :)<3

Amie <3<3 :-*
Janjira <3<3 :-*
Diana <3<3 :-*

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0