Torsdag

Hejsan :)
Idag började vi 08.10, och jag hade ställt klockan på 06.20 men sen var jag så trött, haha så jag ställde om väckarklockan till 06.30 :). Första lektionen hade vi svenska, först läste vi och sedan gick vi till datasalen och skrev på datan. Efter det så hade vi engelska och sedan hade vi lunch. Till luch blev det jätte äcklig pannbiff med jätte äcklig sås och jätte äcklig potatis till xD. Vi hade jätte lång lunchrast och efter rasten så hade vi idrott, och då körde vi först fia med knuff på ett speciellt sett, det är svårt att förklara och sen fick vi göra "leka" fritt xD. Sista lektionen städade vi bara och vi slutade 13.30 istället för 14.25, bara för att vi blev klara i tid med städningen :). När vi hade slutat så gick jag och Felicia till farsta centrum och skulle handla julklappar, och efter typ en och en halv timme, tror jag, så gick jag hem och hon skulle hem till sig. Jag kom hem för ungefär en och en halv timme sedan kom jag hem och då kollade jag på MADE på MTV :D. Nu sitter jag och skriver i bloggen och chattar :D.

Rihanna - Cry


Pusshej / Jennifer :)<3


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0