Svar på frågestunden

Postat av: Adna

Har du en kille ?
Om ja vad heter han <3

Svar: Nej, jag har ingen kille :)<3

Postat av: Anonym

Har du rökt?

Svar: Nej, det har jag inte :)

Postat av: Felle

har du haft djur. isåfall vad?

Svar: Jag har haft 2 marsvin, men nu har jag en hamster :)

Postat av: Ewwe :P

blir du äcklad av bajskorvar hihihih

Svar: Iaf om man pratar om det när man äter :)

Postat av: Felle

skulle du äta katt ögon eller människohud?

Svar: Jag skulle aldrig äta något av dom sakerna :)

Postat av: Linnea

Hej, har du något syskon ?

Svar: Ja, en stora syster :)

Postat av: Adna

Skulle du kunna leva utan godis ? ;)

Svar: Ja, eller iaf om jag var tvungen :)

Postat av: Johanna

Vilket är ditt favoritämne i skolan?

Svar: Mitt favorit ämne i skolan är nog bild :)


Postat av: Victoria

do you love me ? :$<3

Svar: Ja, det är klart syster :)<3

Postat av: Ewwe

vad är din älsklings färg förutom rosa eller lila:D

Svar: Jag har bara en älskling färg och det är rosa, men det finns andra färger som jag gillar :)


Postat av: Felle

skulle du vilja ha mer syskon

Svar: Nej, det är bra som det är :)

Postat av: Bella

Tycker du det ska bli kul att jag ska börja i din klass?
Din favo färg(Är det grönt som i 3:an ^^)

Svar: Ja, jag tycker att det ska bli jätte kul att du börjar i min klass och nej, min favonfärg är rosa :)




Hoppas att jag gav er bra svar :).

Pusshej // Jennifer :)<3


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0