Måndag

Hejsan:) Idag började vi 08.00 och då hade vi B-språk. Efter det så hade vi Svenska, och vi läste typ hela tiden -.-. Sedan hade vi typ NO, skit tråkigt. Till lunch fick vi pannkakor, dom var inte så jätte goda men jag åt ändå, för jag var så hungrig:). När lunch rasten var slut hade vi 1X2 och jag fick typ 7 av 10 rätt:-D. Efter det skulle vi egentligen ha Svenska men en tjej i klassen hade tagit med en "film" med Johan Glans, det var skit rolig xD. Sista lektionen var bild, och då gjorde vi julkort, men mitt blev inte bra så jag slängde den xD. Vi slutade 14.00 istället för 14.10 och då gick jag hem och åt mellis. Nu sitter jag i mitt rum, kollar på teve och sitter vid datan. Ska snart göra matsäck tills imorgon. Vi ska till skansen och med klassen imorgon, det är klassens dag på skolan så typ alla klasser ska åka någonstans med och göra någonting med klassen:)skriver kanske mer sen. Pusshej // Jennifer:)<3

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0