Mammas jobb idag

Hejhej :)<3
Idag gick jag upp vid 06.00, för jag och mamma skulle ta tunnelbanan som gick 07.00, för idag ska jag vara på mammas jobb, och sedan så ska jag, mamma, mammas jobbarkompis och hennes dotter gå och äta suschi till lunch, mums :). Just nu är jag på mammas jobb och skriver i bloggen.
Och jag vet att jag inte har skrivit på länge, men det är bara för att datan fortfarande är seg och då kommer jag inte in på bloggen, snark -.-. Ska kolla runt lite i olika bloggar som jag inte har kunnat läsa hemma medans datan är seg. Skriver ett till inlägg snart och svara på frågestunden. Och nu vet ni iaf varför jag inte har svarat på frågestunden.

Puss och kram// Jennifer :)<3


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0