Fredag och idag ;)

Helluu :D<3
Förlåt att jag inte skrev igår, men vi skulle till våra kompisar när vi kom hem :).

Fredag: Gick upp 07:50 och åt frukost. Första lektionen hade vi svenska och sedan fick vi veckobrev och lite sånt. Sen var klockan typ halv 11 tror jag och då åt vi lunch, och efter lunchrasten hade vi slöjd, och sista lektionen var engelska. Då fick vi se på en film som heter "jorden runt på 80 dagar", den var ganska bra, men jag har sett bättre ;). Halv 3 så skulle jag ha utvecklingssamtal och när jag kom hem sen så gick jag och kollade på teve och glömde helt bort att jag skulle skriva i bloggen och när pappa kom hem så åkte vi till Victoria och hennes familj på andra sidan stan. Dom hade en hamster dära som hette Molly, hon var skit söt :). Sen byggde vi ett torn av lego, som nådde ända upp till taket :). Vi kom hem ungefär halv 1 på natten och då gick jag direkt och la mig.

    

Idag: Jag vaknade ungefär klockan 09.00 och gick ovh åt frukost. Sedan skulle mamma och pappa till husvagnen för dom ska på något julbord dära, så jag ska vara hos farmor idag och imorgon :). När jag kom till farmor så höll hon på att baka bröd, och sen frågade hon om vi skulle baka lussekatter och det ville jag, så medans bröden låg i ugnen så började vi baka lussekatterna. Och när dom var klara så gick vi hem till mig och lämnade några i frysen och sen gick vi tillbaka hem till farmor. Då gick jag upp till vardagsrummet och satte på teven och såg att det var idol repris och då kollade jag på det, för jag kollade inte igår :). Nu har jag precis ätit dom godaste pannkakorna i hela världen. Farmors pannkakor :D, och ska kolla klart på idol. Har inget mer att skriva nu.



Puss och kram // Uffie :D<3


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0