Förlåt

Helusan bloggen<3
Förlåt att jag inte skrev igår, men jag orkade helt enkelt inte :). Men iaf, jag var i skolan, vi började klockan 09.10 och slutade typ 14.05. När jag kom hem så satt jag mig vid teven och kollade på top model, sen ungefär klockan 17.00 åkte vi till landet , men Tess stannade hemma :). Idag, Lördag åkte jag, mamma, pappa, mormor och morfar till en affär som heter Lager 157, åååå...det fanns så fina kläde där, men tyvärr var nästan allt jag provade för stort eller för litet :(, fast jag hittade en fin t-shirt med en ängel på, och så hittade jag ett halsband också (bilder kommer) :). När vi hade varit där i ungefär 1 och en halv timma åkte vi till Willys och jag köpte en ny tandborste :). Nu har jag precis kommit tillbaka till husvagnen från några som vi känner här på campingen :). Vi åt tacos hos dom, det var as gott och sen var det så länge sen jag åt det :). Sitter just nu här, äter godis, dricker coca cola och kollar på Sommarkrysset.

Juste, i Torsdags satte pappa upp min teve på väggen och tog bort en garderob ifrån mitt rum. Det blev skita snyggt (bilder kommer på det också) :).

Nu ska jag kolla klart på Sommarkrysset, men jag kanske skriver mer lite senare ikväll :)



Pusshej // Jennifer ;)


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0