Trött

Sitter och kollar på något skit på 4:an, men det är endå rätt kul, ibland iaf xD
Har ganska tråkigt, men ska nog göra någonting, kanske gå ut en liten stund på tomten, ingen aning :P
Juste, bilderna på det jag fick idag kommer imorgon, jag orkar inte ta bilder nu, är för trött för det, haha!...Men ska kanske gå och lägga mig och läsa någon bok, är ju ganska trött, eller så ska jag kanske spela något spel med farmor :)
Jag tycker att ni har blivit riktigt dåliga på att komentera. Jag ska inte behöva påminna er om att det finns en knapp som heter "komentera här sötnos". Oj vad elak jag lät nu :S
Men det skulle vara gulligt av er om ni kunde komentera oftare ;)



Höhö, en liten "muppig" bild på mig som jag tog för hmm...typ 1 minut sedan.

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Bella

söt :D

2010-05-08 @ 22:11:08
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: Alicia <3

Hur gammal är du? ^^

2010-05-09 @ 00:04:40
URL: http://xrocku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0