Torsdag

Hejhej!

Idag började vi 08.10 med Svenska och då läste vi bara tyst i våra böcker. Sen hade vi typ Svenska igen men då jobbade vi med "ÖN", eller jag, Johanna och Isabella jobbade typ inte, vi satt bara och pratade i klassrummet, resten av klassen var i datorsalen. Efter det hade vi NO och då såg vi på någon film om elektrisitet hela lektionen. Till lunch blev det kassler med potatisgratäng och det var så gott att jag hämtade mat 2 gånger, haha typ första gången det händer i skolan xD
Men sedan så hade vi idrott, ute, och vi hade vikarie och vi körde fotboll. Egentligen tycker jag att fotboll är helt meningslöst men denna gång så var det faktiskt riktigt kul, även fast jag skrek så fort bollen kom mot mig, jag är nämligen extremt bollrädd sedan några år tillbaka, då jag fick en jätte hård fotboll i huvudet "/
Sista lektionen var SO och då snackade vi om USA och så kollade vi på någon film om typ Brittisk Engelska och Amerikansk Engelska. Juste, vi fick även reda på att vi börjar 09.30 imorgon istället för 09.10, men det är bara för att våran lärare skulle någonstans på morgonen så han gav oss lite extra sovmorgon istället för typ en vikarie :D

Nu sitter jag och väntar på att Top Model ska börja och så äter jag en GB Sandwich också!


Så här blå var himlen när vi skulle gå och äta lunch, det fanns inte ett enda moln på himlen, coolt! ^^

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0