Torsdag, slapp och varm dag

Hejsan!

Den här skoldagen har vart jätte soft, vi började 08.10 och jag var ovanligt pigg imorse. Första lektionen var Svenska och då läste vi bara tystläsning och sedan hade vi Svenska igen men då skulle vi bara typ göra någon utväderings grej och sen fick man göra lite vad man ville. Efter det hade vi NO och vi håller på med energi, faktiskt ganska intressant. Till lunch blev det antingen kebabgryta med ris eller rester från igår, alltså hamburgare med bröd och eftersom jag hatar skolans kebabgryta så tog jag hamburgare ^^
Efter lunchen hade vi idrott och den lektionen var jätte soft, vi körde typ badmintom hela lektionen, eller dom flesta, jag var en av dom, körde bara badminton halva lektionen och sen satte vi oss i skuggan för det var så himla varmt, och slappade. Sista lektionen var också slapp. Vi fick göra typ vad vi ville och jag jobbade i matteboken, och nu ligger jag ganska långt fram vilket är bra, och sen resten av lektionen lyssnade jag på musik i hörlurarna. Vi fik sluta 14.00 istället för 14.25, najs najs!
Nu sitter jag bara på fönsterbrädan i mitt rum och solar lite, hihi! ^^



Pusshej! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: felicia som e sjuk

svar: haha det tycker jag också! :)

2010-05-20 @ 16:01:32
URL: http://falicialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0