Tisdag, solig dag och extra glad :D

Tjohej! :D

Idag är jag jätte glad och vet ni varför? För att det är jätte fint väder och varmt ute :D
Blir alltid extra glad när det är varmt ute. Orkar inte berätta om skoldagen idag förutom att vi slutade 15.30 istället för 16.00, så jag kom hem typ 3 minuter innan top model började!
Nu sitter jag och chattar med en klasskompis på msn, hon ska nämligen lära mig att börja rita bättre, så hon ska lära mig att rita drakar, hon ger massa bra tips och sånt, skit gulligt att hon kan ägna lite tid åt att hjälpa lilla mig, hihi! ^^




3 bilder som jag tog idag på blommor. Vilken tycker ni blev finast? Själv tycker jag 2:an och 3:an ^^

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0