Tisdag, lång dag -.-'

!Aloha!

Skrev inget mer inlägg igår, men jag somnade typ klockan 19.00 och vaknade 1 timme senare. Då kollade jag på teve och orkade inte sätta mig vid datan.
Men men..nu ska jag berätta lite om min dag.

Vi hade sovmorgon så vi började 09.10 med Engelska, asså seriöst, Engelska är så himla tråkigt. Jag var jätte duktig på Engelska i 4:an, utan att skryta, men sen i 5:an när vi fick en ny lärare (samma som vi har nu) så blev jag skit dålig på Engelska och fattade typ ingenting, samma sak nu i 6:an "/
Sen så hade vi iaf musik och det var väl helt okej, vi spelade gitarr hela lektionen. Till lunch blev det någon jätte god typ wok så jag åt jätte mycket :p
Sen hade vi typ SO och sen matte. Sista lektionen var profil och så slutade vi 16.00, barnplågeri!!!
Nu ska jag gå ner och äta en macka tror jag, är vrålhungrig och maten är inte klar ännu.




Tog dessa bilder igår "kväll". Jag tycker att den sista bilden blev finast ^^
Vilken tycker ni blev finast? ^^

Ciao ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: noemii

jag går i 8:an och inte ens jag slutar 16.00 :P

2010-05-04 @ 17:41:10
URL: http://noemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0