Slappar dag

Hejhej! ♥

Har ju inte skrivit något idag, för ens nu. Men det har vart jätte dåligt väder, spöregna o.sv. Så jag och kusinerna, Jonatan och Johanna har suttit i våran husvagn och spelat spel typ hela dagen, eller tills nu.
Juste, igår när jag precis skulle stänga av datorn så skickade Frida och frågade om jag kunde göra en design och header åt hennes kompis, och visst kunde jag det. Den blev klar igår, och för att se den så går ni in på http://jenniferisberg.blogg.se ;)
Men men...nu ska jag börja på en design och header åt Fridas andra kompis.

Om ni vill ha en design eller header till eran blogg så vet ni att ni alltid kan kontakta mig på [email protected] ;)



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0