Packa

Hejsan.
Sitter nu i mitt rum och kollar på teve. Ska snart börja packa, för jag ska till farmor, ska sova dära, för mamma och pappa ska på typ något 40-års "fest" eller vad det heter, och jag orkade inte följa med, det blir för mycket folk och alla bara pratar i mun på varandra, men jag ville inte heller vara hemma själv så jag ringde till farmor och frågade om jag kunde sova dära idag. Ska nog kanske göra några läxor idag, för då slipper jag göra dom i veckan, eller imorgon då jag ska storstäda mitt rum om jag orkar. Aja, nu ska jag börja packa lite smått och så ska jag säga till pappa att han måste åka och köpa ostbollar och dricka.



Puss och kram!


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0