Onsdag - ont i halsen "/

Hellu! ♥

Den här dagen kan bara beskrivas med ett enda ord och det ordet är soft! Vi var bara 10 stycken elever i klassen idag, för 9 stycken var hemma och var sjuka. Vi började 08.40 med idrott, men jag var inte med för jag hade/har jätte ont i halsen. Sen hade vi matte och då höll vi på med "procent, bråk och decimaler". Efter det åt vi lunch och efter lunchen så hade vi Svenska. Vi var i datorsalen och jobbade lite, eller jag satt mest och ritade i "paint" på datan. Sen hade vi B-språk, tråkigt somvanligt men endå soft och sista lektionen var M-tid. Vi fick sluta 14.00 istället för 14.40, najs najs! :D

Nu sitter jag och kollar på MADE och väntar på att Bella ska svara på ett sms.

Bilder från idag, inte så många, bara 3 stycken men men:


Bella, som inte ville vara med på kort ^^


Felicia ^^


Jag och Bella ^^


Kisses 'n' hugs
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0