Måndag - Klassens dag

Hejsan! ;)

Idag har varit den softaste skoldagen i hela 6:an. Vi hade klassens dag och vi gick till Farsta badet och man fick göra exakt vad man ville, så jag la mig på en filt och sov lite. Sen åt vi lunch, våran matsäck som man hade med sig och efter det så gick vi till någon brygga lite längre bort och tog lite bilder. Sen kom typ alla så vi var med varandra lite och skrattade och hade roligt. Nu kom jag precis hem och Cissi är här också ^^
Juste, vi började 08.30 istället för 08.00 och slutade 13.00 istället för 14.20, najs najs!
Men nu kommer lite bilder från dagen.














Det finns fler bilder, men dom kommer upp på bloggen någon annan gång, Johanna måste skicka dom till mig först.

PS: Tog bilderna från Johannas blogg! ^^

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: FeLIciA♥

Heej :D

Vilken fin blogg du har!

Har hänt för dig idag då?

Kramizz Sötnos ♥

2010-05-31 @ 18:48:51
URL: http://feliciathofalk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0