Lördag, JA solen skiner! :D

Hejhej!
Vaknade typ 11.00 idag och då gick jag ut och fick se att det var SOOOOOOOOOL! Jag blev så himla glad, eftersom det har regnat de senaste dagarna. Aja, sen åt jag frukost och efter det gick jag in i husvagnen, hämtade min bok, gick och satte mig i en badenbaden stol och läste. Men nu ska jag nog gå ut igen, ska kanske gå till kiosken och köpa en glass också, blev så himla sugen på en isglass.

Juste, har hittat min sladd till mobilen så nu kan jag ladda över bilder till datan igen, hade typ tappat bort den, men hittade den på golvet igår! :D
Så, här kommer en liten bild på mig från i Onsdags när vi var påväg till landet.



Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0