Hemma nu - Godnatt?

Hejhej!
Nu kom vi precis hem från våra kusiner. Vi träffade min och Therese's kusin Vega för första gången och hon var jätte söööt! Hon är inte ens 2 veckor, eller hon blir det på Måndag och hon är typ bara 50 cm lång ^^
Men det kommer bilder antingen lite senare idag eller imorgon, vi får se om jag hinner imorgon. Eller jo, det tror jag att jag gör, ska bara möta Johanna och Hanna i centrum imorgon för vi ska handla saker till på Måndag, då vi ska tälta med klassen. Men nu ska jag kolla lite på teve, och jag kanske inte skriver något mer inlägg idag och om jag inte gör det så säger jag godnatt och sov sött, inga hämska mardrömmar, bara söta drömmar! ^^


Olivia, min ena kusin i Norge, och jag 2008! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: stina

fin blogg

2010-05-21 @ 23:25:49
URL: http://stie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0