Har tråkigt, typ!

Kom nyss tillbaka till husvagnen. Har vart ute och gått runt lite på campingen, det finns ju endå inget annat att göra hära på detta ställe. Ska kanske byta design, igen, höhö. Men det är bara för att jag inte blev så jätte nöjd med den jag gjorde nyss, så jag ska fråga min syster om hon kan göra en som är ännu finare än den som jag har nu! ^^
Sitter och snaskar på ostbollar och dricker coca cola ofc, haha, måste göra det när det är helg, hällre ostbollar än godis faktiskt, ostbollar är så mycket godare!





Vilken av dessa 3 ögonfärgerna tycker ni att jag skulle passa bäst i? ^^
Själv tycker jag nog att jag skulle passa bäst i 3:an, den ljusblåa!

Har gröna ögon i vanliga fall ^^


Komentera här sötnos♥
Postat av: Theresé

TREAN :)

2010-05-15 @ 12:52:26
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0