Godnatt - ny design till Frida och Ronjas blogg

Nu ska jag gå och borsta tänderna, sedan ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok som jag har läst enda sedan jag var pytteliten, eller när jag inte kunde läsa så läste alltid min farmor den för mig som en godnatt-saga, så varje gång jag sover över hos min farmor så läser jag den boken. Haha, jag kan den helt utantill nu! xD
Aja, men nu ska jag stänga av datorn.

Juste, har precis gjort en ny design till Frida och Ronjas blogg http://enblondinochenbrunett.blogg.se ;)
Kika gärna in den och säg vad ni tycker om den nya desigen.
Vill ni också ha en design eller header till eran blogg, kontakta mig då på [email protected] och ni kan även kontakta mig dära om det bara är någonting ni undrar.


Gammal bild! Men gillar den endå! ^^

Puss och godnatt sötnosar! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Adna

Kommentera på min blogg om du vill vara med i Veckans Blogg ;)<3

2010-05-09 @ 12:04:35
URL: http://glaaaamorus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0