Fredag, Laser Forc

Idag var dagen jätte soft i skolan, för vi hade bara 2 och en halv lektion. Vi började 09.10 med Svenska men då fick vi bara veckobrev och sånt, sen hade vi matte men jag jobbade inte så mycket, haha. Sen hade vi lunch och det blev piroger ganska gott. På lunchrasten så satt jag och pratade med syrran länge och 11.20 började våran nästa lektion. Det var syslöjd, men jag och Evelyn var tvugna att gå 11.45 även fast lektionen slutade 12.50. Men jag och Evelyn är skolpoliser och vi skulle åka in till stan (med dom andra skolpoliserna då) och spela "Laser Forc". Det var så himla roligt, måste göra om det igen snart! :D
Vi missade Engelska lektionen, wohoo, hatar verkligen Engelska haha + att jag inte hade gjort läxan. Sen mötte jag mamma typ vid Odenplan och sen skulle jag till doktorn. När vi kom hem sen, så packade jag och sen åkte jag, mamma och pappa till landet, syrran ville stanna hemma så hon fick det. Nu sitter jag i husvagnen och kollar på Talang 2010 och äter ostbollar och dricker coca cola.


Jag i den dära "dräkten" som man har när man spelar "Laser Forc".

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0