En riktigt rolig dag på Grönan :D

Hejhej!

Förlåt för att jag inte har bloggat något idag, men jag tror nog att de flesta vet varför. Jag har ju vart på Gröna Lund idag med Hanna, Johanna och Evelyn. Det regnade i stort sett hela dagen, men vi hade lika roligt för det. Jag åkte allt förutom frittfall och tilt, men dom ska jag nog åka i sommar. Juste, haha det var en fett skum kille som typ glodde på mig hela tiden, typ i köer och om vi bara typ gick förbi varandra någon gång, han var typ i min ålder men han var skit ful för han var fjortis, usch!
Haha, men nu väntar jag på att Johanna ska komma, hon ska sova här idag eftersom vi ska cykla och tälta imorgon med klassen, men hon åker ju liksom buss till skolan så hon kunde inte komma till skolan annars, så nu väntar jag bara på att hon ska ringa.

 

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0