Duscha duscha duscha xD

Sitter och snaskar på chilli nötter och ska snart hoppa in i duschen, innan Disaster Date börjar.
Men nu ska jag stänga av datorn, bestämma vad jag ska ha för kläder imorgon och lägga fram smink och sånt så att jag inte glömmer något imorgon bitti, är extremt morgontrött och när jag vaknar på morgonen så har jag fortfarande ögonen stängda, så en gång, eller det har hänt flera gånger, så har jag gått in i min garderob och slagit i huvudet, men som tur är så gjorde det inte ont xD
Men men...ska skutta in i duschen nu.



Godnatt sötisar! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt kväll!

Kramar

2010-05-12 @ 20:53:24
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0