Dålig uppdatering - godnatt

Hejhej!
Asså förlåt för den riktigt dåliga uppdateringen idag, men jag har inte haft tid att skriva. Och imorgon kommer det inte heller många inlägg för då ska jag till grönan med skolpoliserna, gratis inträde gratis åkband, fett najs det kommer bli, hoppas bara att det blir bra väder, eller det får inte bli för varmt så att man typ döör, och det får inte heller regna för då åker jag ingenting och det är ju inte kul, att inte kunna åka någonting. Tror inte att jag kommer ha med mig någon kamera dit så det kommer nog inga bilder, kommer inte ens ha mobilen med mig tror jag, vill inte att den ska komma bort, haha!
Men nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag måste upp tidigt imorgon.

Nu kommer 2 bilder på kusin vitamin igår, orkar inte lägga upp alla idag:

Jag och kusin vitamin ^^


Love you sötnos ♥


Puss och godnatt! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Johanna

OMG,fan va söt!

2010-05-22 @ 23:52:57
URL: http://johannabergendahl.blogg.se/
Postat av: Laura :))

HAHA , det blev ju världens bästa väder för att gå på grönan! Asså det var nog inga folk dära idag!! :O

2010-05-23 @ 19:19:32
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0