Äntligen Fredag

Hejhej!

Vi började 09.30 med matte och då hade vi vikarie, vi körde något spel som hette typ "plump" men det var inte så jätte roligt. Efter matte lektionen hade vi lunch och det blev lasagne, haha jag höll typ på att spy, så äckligt var det xD
Efter lunchrasten hade vi slöjd och jag håller ju fortfarande på med min stranklänning som jag hoppas hinner bli klar tills sommarlovet. Sista lektionen var Engelska men när vi hade haft Engelskan i ungefär 15 minuter så drog bandalarmet igång, så alla gick ut, nästan alla gick till och med och hämtade sina ytterkläder och sin väska ifrån skåpen i korridorerna, och så gick alla ut jätte lungt, men det var bara för att när vi gick i 4:an så blev det bandalarm hela, och då menar jag verkligen hela, tiden och de flesta gångerna så var det falskalarm. Men idag det var typ någon som hade tänt på en papperskorg O.o
Har man inget annat för sig än att tända på en papperskorg?

Kom hem typ nyss och har hunnit äta mellis och nu kollar jag på "Hogan Knows Best" och snart blir det top model! :D
Ska kanske åka till Victoria idag, men det beror på om jag orkar, eftersom det var skola idag, jag kanske bara vill vara hemma i helgen och slappa. Men men....det beror på.



Ciao! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0