Yay, Fredag!

Hajsen svajsen! ♥

Har lite bråttom för ska snart till några kompisar som vi inte har träffat på ganska länge, så nu hade jag tänkt att jag skulle berätta lite kort om dagen!

Vi började 09.10 med Svenska, eller vi fick bara papper och sånt. Sen hade vi matte och vi jobbade i matteboken, alltså det är nästan löjligt lätt just nu iaf :p
Sen åt vi lunch och det blev typ Thaigryta med ris, skit gott och efter lunchrasten hade vi slöjd. Jag ska snart börja sy på min klänning, hoppas den blir klar innan skolavslutningen. Sista lektionen var Engelska och den lektionen var soft, vi jobbade lite i våra böcker och sånt, najs najs! ;)
När vi hade slutat så gick jag och mötte mamma i centrum för vi skulle gå till djurmagasinet och köpa ett hjul till min hamster, för hennes andra var för litet, och så köpte vi lite mat till henne också. När vi kom hem så åt jag mellis och nu sitter jag bara här och skriver i bloggen och kollar på top model.

Jag kanske inte skriver mer idag, för när vi är hos dom vi ska till idag, så brukar vi typ alltid komma hem runt 00.00, men dom har ju data dära, men vi får se. Om jag inte skriver någonting mer idag så hörs vi imorgon! ;)

Nu kommer resten av bilderna från igår + bilder från idag, varning för suddiga bilder:


Jag xD


Jag igen, fast en redigerad bild!


DRIV! XD


Mina fötter xD


Haha! xD



Bilder från idag:


Original bilden, Felicia gjorde om den här bilden, men dom bilderna kommer nu!


Hon zoomade in mitt face...


Svartvitt...


Det ser ut som om jag typ är sjuk eller nåt haha...


Gud vad elak jag ser ut :S

Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Norma

Fin blogg! Ha en bra dag :) Kolla gärna på min blogg. //Norma

2010-03-20 @ 10:47:45
URL: http://brunettflickka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0