Rolig dag!

Hejsan! :D

Idag är jag jätte glad, för dagen har vart extremt rolig :D
Vi praoade ju, och vi praoade på djurmagasinet, och vi fick göra massor av roliga saker.

Vi började klockan 09.00 och då träffade vi en jätte snäll tjej som jobbar dära, och hon sa vad vi skulle göra och sånt, hon var skit snäll :D
Då fick vi byta ut mat och vatten i alla hamsterburar, och när man hade gjort det så fick vi ta bort "taket" eller det var galler, på alla marsvin och kanin burar och och ställa dom på golvet, det var ca 5-6 stycken. Sen fick man ta kaninerna och marsvinen och lägga dom under rätt "tak" galler, på golvet, så att dom inte kudnde smita medans man städade burarna. Okej, det kanske låter skit tråkigt att städa burar, men det var riktigt kul faktiskt + att man fick gosa med djuren ^^
När det var klart, så gick vi typ och kollade när hon som jobbade dära gav mat åt typ några typ ödlor, och kan ni gissa vad dom åt för något?????
DOM ÅT SYRSOR!!!!! Asså usch, det börjar klia överallt på mig bara jag tänker på syrsor.
Jag fick hålla i en sköldpadda också, naaaw, den var riktigt söt. Sen gjorde vi iordning en fågelbur, och efter det så gick vi och åt lunch. Vi käkade på donken, och vi hade 1 timmes lunch, men vi åt på 1 halv timme. När vi kom tillbaka så fixade vi till lite i hyllorna, så att det blev fint, och inte var stökigt och sen skulle vi räkna hur många hamstrar det fanns i varje bur, och när det var klart så skulle vi sätta ihop 2 fågelburar, men som tur var så var dom jätte lätta att fixa :)
När vi hade satt ihop burarna så var klockan 15.00 och då slutade vi. Jag kom hem för nästan 1 timme sedan, och nu sitter jag bara här och kollar på top model. Yes, ikväll klockan 20.00 på teve 3 så börjar en ny sesong av top model, typ sesong 13, woohoo, måste se det! :D

Jag just nu:



Pusshej! <3


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0