Torsdag, våffeldagen?

Hej hej! ♥

Idag har jag vart i skolan, så ska berätta lite om dagen.
Vi började 08.10 (jag var ovanligt pigg i morse, undrar varför) och då hade vi Svenska, vi hade tystläsning, och jag läser en jätte bra bok, den heter "Nicole Richie, Sanningen om diamanter", rekomenderar den verkligen, och sen hade vi Svenska igen och då jobbade vi med "ÖN" och jag har precis gjort klart kapitel 2, fast man ska egentligen vara på kapitel 5-6 xD
Efter det hade vi NO, älskar NO, det är jätte kul, och just nu så håller vi på med kemi, skojsigt värre :D
Sen åt vi lunch och det blev äcklig korvstroganoff, usch, hatar verkligen den maträtten. Efter lunch rasten så hade vi idrott och vi hade vikarie, och jag kommer inte ihåg vad det var för "lek" vi körde, men roligt var det i alla fall ;)
Sista lektionen var SO, och vanligtvis så hatar jag SO, men idag så var det jätte kul, för jag och Cissi satt och asgarvade typ exakt hela lektionen, vet inte vad vi garvade åt, men vi var väldigt flummiga iaf xD
När vi hade slutat så gick jag och mötte mamma i centrum för jag skulle till tandläkaren (igen) på kontroll, men som tur var så hade jag inga hål, woohoo, är jätte glad, för jag har aldrig haft hål i tänderna, någonsin. Jag ska inte tillbaka till den tandläkaren i Farsta fören om 2 år, men jag ska till en annan tandläkare (tandreglerings grej) den 7 april, och jag hoppas att jag får tandställning då, men det är inte säkert, det är typ bara en kontroll till x)
När jag hade vart hos tandläkaren så gick jag och mamma runt i centrum lite, och jag köpte en jätte fin klänning, den nya mascaran, den dära rosa Maybeline mascaran och ett lepsyl, är beroende av lepsyl haha, (men bilder kommer senare). Nu har jag precis ätit middag och det blev våfflor, för det är väl våffeldagen idag va?
Har för mig att vi snackade om det i klassrummet idag. Ska börja göra matteläxan, orkade inte igår, och sen vet jag inte vad jag ska göra, ska nog bara sitta vid datan och kolla på teve tror jag, haha! XD

PS: GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN! Klicka HÄR för att komma till det inlägget! ;)


Haha, Felicia gör någon konstig grimas xD


Haha jag och Felcia, konstig bild :S XD


Haha, Cissi gjorde om bilden lite grann, snygga vi är va? XD



Förstår ni den här bilden? Den kanske är lite svår att förstå när man inte ser vad det står under alla dessa bilder ;)

Kramisar! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Laura :))

hhaah! såg den nyss på en annans! :D

2010-03-25 @ 20:16:26
URL: http://mummz.blogg.se/
Postat av: felle

åh!!! var du tvungen att lägga ut den bilden!!?? PISS!!!! HAHA! ÅH JENNIFER

2010-03-25 @ 21:13:30
URL: http://falicialindberg.blogg.se/
Postat av: Erika Pantzar

Haha fin blogg och roliga bilder :)

Har du haft en bra vecka?



Kram Erika! Svara gärna på min blogg.

2010-03-26 @ 22:18:24
URL: http://dudekissmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0