Gårdagen/idag

Hejsan!

Förlåt för att jag inte skrev någonting mer igår, men ni vet ju varför, och vi orkade inte sitta vid datan så...
Men nu ska jag berätta lite om gårdagen hos Vicky sis och hennes familj! ;)

Fredag: Vi åkte till dom typ klockan 17.00 och när vi kom till dom så gick vi först till Victorias rum för hon skulle visa sitt löshår som hon hade köpt, alltså hon vill ha längre hår det är därför ;) och sen gick vi och åt middag. Det blev någon jätte god kyckling gryta med potatis. Sen så kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde, men efter ett litet tag så gick vi tbx till Vickys rum för jag skulle prova hennes löshår (bilder kommer på hur jag ser ut som brunett) ^^
Sen så kollade vi lite på bilder från när dom var i Egypten för inte så jätte länge sedan och det såg verkligen helt underbart ut. VILL DIT NU NU NU NU NU!!!!
Vi kollade lite på let's dance också, men såg typ inte ens halva, haha men men...^^
Jag tog typ inga bilder igår, bara på hur jag ser ut som brunett, men dom bilderna kommer i ett annat inlägg. Vi kom hem ungefär 00.30 och då gick jag direkt upp och borstade tänderna sen gick jag och la mig.

______________________________________________________________________________________________


Lördag: Vaknade typ halv 10 och då gick jag till vardagsrummet och kollade på teve och efter en liten stund så gick jag upp till mitt rum, satte mig vid datan och kollade på let's dance reprisen. Ska snart börja packa lite, för jag ska till min farmor och jag ska sova där tills imorgon, för mamma och pappa åkte till landet imorse, för dom skulle städa dära, haha det är fett tråkigt så jag stannade hemma, men jag ringde till farmor och frågade om jag fick sova där istället och det fick jag ju, haha! :)


Jag och Vicky sis, från förra gången vi var där!

Pusshej! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: victoria §

haha men gud va jag ser ut xd <333333

2010-03-23 @ 20:29:07
URL: http://victoriaochhelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0