Torsdag

Hejsan! ♥

Idag började vi 08.10 med Svenska, och då läste vi bara (tyst läsning), och efter det hade vi Svenska igen, men då skulle vi göra klart några Svenska arbeten om man inte var klar. Sen hade vi NO, älskar NO, det är jätte kul. I slutet av NO lektionen så kollade vi på en kort film om typ kristaller och så, häftigt! ;)
Till lunch blev det lasagne, eller om man ville så fanns det rester från igår och, men såklart så såg jag inte att det fanns så jag tog äcklig lasagne isället, och såklart så skulle jag få jätte ont i magen av den så att jag inte kunde vara med på idrotten efter lunchen -.-'
Sen hade vi sista lektionen och det var typ SO tror jag, och egentligen hatar jag SO men den här lektionen var ganska najs faktiskt!

Juste, glömde säga att en klasskompis kom hem från Thailand igår, och då hade hon köpt en varsin sak till alla i klassen. Det var en jätte söööt blyertspenna (bild kommer nedan). Så himla snällt av henne! ^^


Undvik mitt face, haha!

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0