Spanska = Boring!

Sitter här och väntar på att Felicia ska svara på ett sms. Jag skickade och frågade henne vad vi har för Spanska läxa tills imorgon, inte för att jag brukar göra dom läxorna, vi brukar ju endå göra dom i skolan sen.
Jag kanske ska byta till Tyska istället, för på Spanska lektionerna håller man på att somna -.-'
Det är så tråkigt, och på Tyskan så verkar dom ha jätte roliga lektioner och så. Juste, det finns Franska också, men aldrig i livet att jag tar Franska, hahaha, dels för att vi har en skit lärare i Franska och dels för att ingen annan i min klass har det, och jag gillar inte att vara ensam om jag ska prova på nya saker, som t.ex när jag gick på dans förut så gick jag alltid med en kompis för annars skulle jag nog aldrig gå på dans, haha, och till hösten så ska jag kanske börja på klättring och jag ska såklart gå med en kompis då också! :D
Alltså jag är väldigt blyg dom första minutrarna och ibland till och med timmarna inför folk som jag aldrig har träffat förut, men sedan släpper det och jag börjar prata jätte mycket haha!
Nu ska jag börja på matteläxan istället, gjorde ju inte den igår för att jag följde med mina föräldrar till IKEA så nu ska jag ta en paus från datorn ett tag och göra matteläxan! ;)

Jag just nu:



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0