Sorry!

Hejsan! ♥

Förlåt för att jag inte har bloggat något idag, men har helt enkelt inte orkat, är jätte trött nu när det är skola och allt. Men nu tänkte jag berätta lite om dagen!

Vi började 08.40 med idrott och vi körde först innebandy och jag skrek fett mycket när bollen kom mot mig, för jag är extremt bollrädd. Sen hade vi typ Svenska och vi gjorde värsta tråkiga saken, till och med så tråkig så att jag inte kommer ihåg vad det var, bara att det var tråkigt.
Efter det så tror jag att vi åt lunch och det blev jätte god lunch, nötkött tror jag att det var med potatis och typ brunsås, mums!
Efter lunchrasten så hade vi matte, och jag ska inte ljuga, det är faktiskt kul, hihi! ^^
Sen hade vi B-språk, men jag tror att jag ska byta till Tyska, måste bara prata med mina föräldrar först och så måste dom skriva på någon lapp också :)
Sista lektionen var soft. Man fick typ göra vad man ville och jag satt mest och pratade, med Felicia och Rouzbeh xD
När jag kom hem så kollade jag först på MADE och sen på Top model ^^
Ska kanske skaffa Videofy.me för då kan jag börja med videoinlägg, och jag vill inte lägga ut mina videoinlägg på youtube så att alla kan se, det är därför jag kanske ska skaffa Videofy.me! ^^
Nu kollar jag på Brooke Knows Best och ska göra matteläxan. Ja, jag vet att jag har sagt att jag ska göra matteläxan, i några dagar nu, men har inte orkat, och igår hade jag fått hjärnsläpp så jag gav upp, haha! xD

Nu kommer lite DRIV bilder på mig just nu:







Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0