Söndag, men det känns som Lördag! :O

Tja tja! ♥

Ursäkta för att uppdateringen är låg, men jag har inte haft tid att skriva någonting i bloggen.
Orkar inte berätta någonting om igår, eller jo, vi kom hem klockan 03.10 och då gick jag direkt och borstade tänderna och sen gick jag och la mig.
Idag vaknade jag typ 11.30 tror jag och då kollade jag på Körslaget repris, för jag missade det igår, och sen åkte jag och mamma ner till centrum för jag skulle kolla på skor (alltså typ "stövlar") fast det fanns ju såklart inte, det är ju inte sesong för det nu. Det fanns typ bara klackskor. Jag hittade en tröja, som jag köpte iaf :)
När vi kom hem så hade våra kusiner kommit, vi har inte träffat dom på jätte länge, dom har vart i Afrika i 3 veckor, men kom hem för några veckor sen och vi har inte haft tid att träffa dom typ. Men iaf, dom hade köpt en "present" när dom var i Afrika, och det var ett jätte fint armband, med pärlor i olika färger ;)
Nu sitter jag här i mitt rum, och ska kanske på bio snart med Johanna, vi ska se Alice In Wonderland då, om det finns några platser kvar, hihi! ^^

Det jag köpte + det jag fick:


Tröjan jag köpte


Armbandet jag fick


Armbandet igen

Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: felle

fint, HIHI, vi ska praoa imorrn, HIHI! :D :D

2010-03-28 @ 17:53:34
URL: http://falicialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0