Soliga Fredag!

Hejsan alla underbara och lite mindre underbara! ♥

Idag vaknade jag väl runt 10.40, men Johanna hade vart vaken sen 09.30 xD, men hon hade endå inte gått upp. Så när jag hade vaknat så gick vi och åt frukost och sen fixade vi i ordning oss och gick ut. När vi kom ut åkte vi snöskoter och jag körde idag igen, hihi ^^
Efter en liten stund så gick jag, mamma och Johanna en promenad till byn och det tog typ 20 minuter, men när vi skulle gå tillbaka så blev jag och Johanna trötta i våra ben, så pappa kom och hämtade oss med skotern :)
Sen blev jag mulad så jag fick skit mycket snö vid nacken, ååå fy f*n, jag fick gå in och byta typ alla kläder xD. När jag hade gjort det så gick jag ut igen och då hade mamma tagit ut lite chips och läsk, så vi satt i en snöhög och "fikade" lite, mysigt mysigt. Efter ett tag så gick jag in i våran "verkstad" och då hittade jagg ett par gamla längdskidor, så jag åkte runt lite med dom men sen så började jag frysa lite smått så jag bestämde mig för att gå in :). När jag kom in så spelade jag och Johanna UNO och jag vann typ hela tiden, förutom 1 gång kanske xD.
Klockan 20.00 kollade vi på Let's Dance och nu sitter jag bara här och bloggar, men det är kul :D

Ska väl kolla runt lite på datan och sen ska jag nog gå och sussa, för imorgon så tror jag att jag ska gå upp ganska tidigt. Det blir sista dagen här i Norrland för den här gången :(


Vicky sis, och jag :)<3

Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: E m m a a ♥

Fin blogg ! :)

2010-03-06 @ 09:36:01
URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/
Postat av: sarah.

jag såg att du hade röstat på mig hos bella TTAACCKK SP MYCKET! =).

kram.



vad gör du nu när det ä lördag?

2010-03-06 @ 15:07:10
URL: http://soundofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0