Sjuk :/

Halloj!<3

I morse när jag vaknade så mådde jag verkligen jätte illa och trodde att jag skulle spy, och jag mådde inte så bra heller så idag har jag bara vart hemma. Har sovit i stort sett hela dagen, och nu börjar jag bli lite bättre, men vet endå inte om jag ska till skolan imorgon, vi får se!
Nu kollar jag på top model ofc och ska nog se om jag orkar gå ner i köket och göra mellis, är jätte hungrig, men lat just nu ;(
Skriver väl mer sen.



Kramisar från mig!<3


Komentera här sötnos♥
Postat av: felle

krya på dig jätte mycket! men du får inte va sjuk när vi ska praoa nästa vecka :)

2010-03-22 @ 17:00:57
URL: http://falicialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0