Så....

Nu har jag bestämt mig. Eller jag tror det i alla fall.
Jag ska försöka att ha den headern som jag har nu i minst 3 veckor, och jag hoppas att det kommer funka!

Några av mina kompisar har undrat varför jag byter header så ofta och dom frågar också hur jag orkar.
Då kommer svaret här:

Svar: Jag vet faktiskt inte hur jag orkar eftersom jag byter header ganska ofta, men det är kul. Och jag har väldigt svårt för att bestämma mig eftersom jag har så himla många headers i min dator som jag verkligen älskar. Jag är faktiskt väldigt velig av mig, som jag skrev i ett annat inlägg igår, hihi! ^^

Där fick ni som har undrat ett snabbt svar, hoppas att ni blev nöjda med svaret! ^^


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0