Matteläxa -.-'

Nu har jag precis ätit middag. Det blev hemma gjorda hamburgare, mums! ^^

Nu sitter jag bara här och chattar lite och ska nog ta och göra matteläxan. För då är iaf en läxa avklarad ;)
Jag hatar matteläxor, dom är sååå tråkiga, eller i och för sig. Alla läxor är tråkiga, kan man inte bara jobba lite mer i skolan, måste man få läxor liksom, så himla onödigt.

Aja nu ska jag gå ner och se om pappa har köpt riskakor. Det var jätte länge sedan jag åt riskakor, hoppas det är gott efter typ 100 år, haha! XD


Älskar bilden!<3


Komentera här sötnos♥
Postat av: Johanna

Åhh,vilken fin bild :)<3

2010-03-15 @ 19:43:11
URL: http://johannabergendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0