Måndag, Lycksele!

Tjaba tjena hallå! xD♥

Idag har vi vart inne i Lycksele och handlat :)
Först gick vi in på Dollar Store, typ världens bästa affär, och där fick jag (eller jag köpte själv), en liten spegel som man kan ha i väskan, för jag råkade tappa min andra i golvet xD. Sen köpte jag en ring också, men som sagt så kommer bilder när jag kommer hem. Jag fick godis också, jag vet att jag har godisförbud, men jag får äta godis nu eftersom det är så billigt där, och man måste ju bara ha då, och så drar mamma av, av mina pengar som jag får i månaden också ;)
Efter det gick vi in på någon sportaffär och där fick jag ett par nya gympaskor och en ny mössa :)
Sen så gick vi in på Åhléns och där köpte vi en film, "Hitta Nemo". Jag tycker att den är as roig xD. Men jag kollar hällre på såkallade "töntiga" barnfilmer än skräckfilmer, för det är inte min grej ;)

När vi kom tillbaka från Lycksele så kollade jag och Johanna på "Hitta Nemo" och sedan så gick vi ut och åkte snöskoter :)
Jag körde den själv en gång, ååååå det är så himla kul :D

Till middag blev det rester och jag åt Tacos, mums :)

Nu sitter jag här och chattar med olika och ska kolla på American Idol snart :)
Nä, nu ska jag låta Johanna skriva i hennes blogg också!



Kisses 'n' hugs
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0