Måndag -.-

Hejsan och förlåt för att jag inte skrev någonting igår när jag kom hem. Men jag hade en dunkande huvudvärk så jag gick och la mig direkt! ♥

Idag började vi 08.00 med B-språk, eller jag gick inte på den, för jag och Hanna stod skolpoliser och sen så åt vi frukost och vi hade typ bara 5 minuter på oss att äta, och om man stress äter så får man jätte ont i magen, i alla fall jag. Jag hoppas att våran Spanska lärare förstod, så att inte jag får ogiltig frånvaro.
Sen hade vi NO och det är jätte kul, för vi håller på med massa experiment och sånt :D. Efter det så åt vi lunch. Det blev äcklig köttfärssås med fullkornsspagghetti. Åååå, hatar verkligen den maten, men jag åt endå lite för jag var verkligen jätte hungrig. Efter lunch rasten så hade vi typ Svenska och då körde vi 1X2 och jag fick typ 7 av 10 rätt jippi :D
Sista lektionen var bild, och vi gjorde en skit svår sak. Vi skulle rita av något mönster, och det var jätte många små detaljer, och man fick egentligen inte kalkera, men mitt tålamod tog slut skit snabbt, så jag ställde mig vid fönstret och började kalkera haha! XD
Väntar på att top model ska börja, men sålänge så tänkte jag slänga upp några bilder från NO:n idag! ;)

Bilder från idag:

Experiment grejen på NO:n
Min NO bok ;)


Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0