Lördag, sol idag igen!

Halloj! ♥

Idag vaknade vi typ 10.00 och gick upp och åt frukost, somvanligt. Sen gick vi ut och åkte snöskoter, och vi åkte bakom snöskotern på en släde i många timmar. Men såklart så skulle skotern pajja sista dagen :(
Till lunch åt vi vofflor och mamma hade tagit ut voffeljärnet så vi åt vofflor ute :). När klockan var typ 15.00 så började jag och Johanna frysa om våra fötter så vi gick in och spelade UNO och vi har vart inne sen dess. För en liten stund sedan åt vi middag och det blev lasagne, ganska gott faktiskt och till efterrätt blev det vanlij glass med krossad choklad i, toppat med jordgubbar.

Jag har gjort en ny header till min blogg, blev den bra? :)
Jag kommer nog byta header lite då och då, men det blir nog gamla headers som jag har haft förut!


Jag och Felicia :)<3

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Zaapaad unge

Jag tyckte den var bra iaf ;D

2010-03-07 @ 03:17:59
URL: http://ewwe97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0