Hos farmor

!Hola! ♥

Jag kom till farmor klockan 14.55 och då gick jag upp till "mitt rum" och lämnade mina saker. Sen gick jag ner igen, till köket och då fikade jag och farmor lite medans vi spelade lite spel! ^^
Efter ett tag så gick jag och såsade mig framför teven och satt vi datorn lite också. För typ 1 timme sedan ungefär så åt vi middag, och det blev kokt torsk med äggsås och potatis, mums, det var jätte länge sen jag åt det, så det var extra gott den här gången, hihi! ^^
Nu ligger jag i soffan och kollar på The Hills och skriver i bloggen. Nu kom precis farmor hem, hon har vart ute med Loke (mina kusiners hund, hon är hundvakt), och snart ska vi kolla på Körslaget och snaska på lite chips och sånt.

Det vi fikade ^^
Dagens middag!
Det jag åt!
Det vi ska snaska på snart! ^^

Ciao! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: felle

mums mums :D

2010-03-20 @ 21:17:34
URL: http://falicialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0