Hiss & Diss



Data & teve: Alltså är det bara jag som har tänkt på hur tråkigt det skulle vara om det inte fanns teveaparater eller datorer? Typ när man kommer hem så sätter man sig vid teven eller datan, iaf jag. Så jag hissar verkligen att det finns datorer och teveaparater! ;)

Äkta vänner: Äkta vänner ställer nästan alltid upp för en när man behöver hjälp eller nåt. Hissar verkligen det stort. Tänk om alla skulle bara ovän med alla, gud vad världen skulle vara tråkig då, om man bråkade med alla, så hissar äkta vänner stort! ♥



Program: Jag dissar verkligen program som dom skrattar i bakgrunden på. Alltså dom skrattar ju liksom inte ens när det är roligt. Som på t.ex en gång när jag såg på ett sånt program så var det en som sa "hej" och dom i bakgrunden började asgarva. Så det dissar jag stort!

Huvudvärk: Dissar huvudvärk stort. Det är ju fan värre än magont typ. För när man har huvudvärk så liksom måste det vara helt kålsvart i rummet och helt knäpptyst, men när man har magont så ligger man bara i sängen och sover, eller så är det för mig i alla fall. Så jag dissar huvudvärk stort!


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0