Godnatt, upp tidigt imorgon?

Nu ska jag bara säga puss och godnatt, för jag ska nämligen gå och lägga mig nu, för imorgon så måste jag upp ganska tidigt, för jag ska till optikern och kolla min syn, för jag ser suddigt ibland, och dit ska jag klockan 15.00 och det kanske tar 1 timme eller nåt sånt, och sen ska vi vara hos Johanna klockan 17.00.
Hoppas, hoppas, hoppas att jag inte behöver glasögon, för då blir jag skit sur, men om dom skulle säga att jag skulle behöva glasögon (alltså jag ser verkligen mobbad ut i glasögon) så måste jag f'n ha linser, men vi får hålla tummarna att jag inte behöver glasögon!
Jag har nämligen haft glasögon förut, när jag gick i 3:an och 4:an, men i 5:an så sa jag att jag inte behövde glasögon, så jag sket i dom. Men nu tänkte jag visa en bild på hur jag ser ut i mina glasögon (dock så är dom lite små) men men....


Ser jätte mobbad ut i glasögon (det passar verkligen inte på mig) men som sagt dom är för små också!


Den här bilden var i alla fall lite bättre xD


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0