Fredag!

Woohooo nu är det Fredag! :D

Ja, vad ska man säga om den här Fredagen i skolan då? Den har väl vart som alla andra Fredagar i skolan, förutom att på syslöjden så höll Rouzbeh och Sebbe på med mig hela tiden, och störde mig och så, så jag var skit nära på att få ett utbrott, men dom bara fortsatte att hålla på, så jag gick ut en liten stund för jag stod verkligen inte ut, men sen gick jag in igen och då var dom knäpp tysta, för våran syslöjdslärare typ skällde ut dom, haha xD
Rätt åt dom!

På Engelska lektionen, alltså den sista lektionen innan helgen, så kom en lärare (hon är typ skolpolis grej också) och gav mig och Hanna ett varsitt presentkort på bio, alla skolpoliser fick det. Och det var jätte bra att vi fick det just idag, eller det var extra bra, för imorgon så ska jag, Hanna och Cecilia gå på bio och vi ska se...eller nej, ni får veta vilken film vi ska se imorgon när jag kommer hem!

Dagens outfit kommer senare, bara så att ni vet ;)



Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0