Förlåt...

Förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering idag. Men jag har helt enkelt inte orkat. Måste plugga Engelska och Spanska, och när man har gått en hel dag i skolan, ungefär 6 timmar så går man bara hem och latar sig, iaf jag. Hur som helst, nu kollar jag på Room Raiders och ska snart gå ner och äta en macka, är vrålhungrig.
Men jag lovar att jag skriver minst ett inlägg till idag!

Nu kommer bildbomben från Norrland:

Jag xD
Johanna, påväg till Norrland :)
Haha jag xD
Johanna typ ramlar, eller så försöker hon ta sig upp xD
Sooool :D
Istapp!


Haha, driv! XD
DRIV!
Höga kusten bron
Något istorn i Lycksele
Mitt mp3 fördral
Min mp3
Mp3 igen ;)

Saker jag köpte där:
Strumpbyxor
Min ring
Lepsyl
Spegel (utanpå)
Spegeln igen
Mina nya gympaskor
Skorna igen

Jag har massor av fler bilder i datorn men jag orkar inte lägga upp alla idag, dom andra kanske kommer någon annan gång ;)

PS: Alla bilder är tagna av mig! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0