Dålig uppdatering...Tack Bella!<3

Hejsan!<3

Först och främst så ska jag be om ursäkt för jätte dålig uppdatering, men har helt enkelt inte orkat skriva i bloggen. Och nu orkar jag inte heller berätta om min dag heller x)

Ser ni att jag har fått en ny header nu?
Visst blev den fin, jag älskar i alla fall den. Det var Isabella som gjorde den åt mig, och hon gör designer till andra också ;)
Vad tycker ni om headern? :D


Klicka på bilden för att komma till Isabellas blogg! ;)


Puss och kram & återigen förlåt för dålig uppdatering, men det ska bli ändring på det nu.
Eller imorgon kanske jag bara skriver 1 inlägg för jag och min familj ska till min klasskompis Johanna och hennes familj, och vi ska äta middag dära, och umgås, så det kanske bara blir 1 inlägg imorgon, men från och med Söndag så måste jag bättre mig med bloggandet! ;)


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0