Söndag, home sweet home...!

Hejhej!

Kom hem från landet nyss, så himla skönt.
Ska typ börja städa mitt rum nu, det ser ut som ett bombnedslag, och så måste jag rensa massa grejer & städa Pärlas bur..hur ska jag orka...!

Solen skiner och det är varmt ute så jag ska nog gå ut och läsa en liten stund innan jag börjar med städningen, för jag måste läsa klart en bok som jag håller på att läsa, fast egentligen orkar jag inte läsa ut den boken. Det är tredje Twilight-boken och jag är typ bara på sidan 200 och det är typ 300 sidor kvar + att jag måste läsa fjärde boken också, eftersom jag har köpt den, och sen så har det kommit ut en annan Twilight-bok också. Men helt ärligt så börjar jag tröttna lite på dom böckerna, filmerna är mycket bättre. Men aja, får se hur det blir med de.


Cypern 2010!

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Hanna

Jag tycker att böckerna är lika bra som filmerna^^

2010-06-27 @ 17:14:07
URL: http://hhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0