Onsdag, underbara väder ^^

Förlåt för att jag inte har bloggat något idag, men det är så himla fint väder, sol och typ +31 grader och då vill man ju vara ute så mycket som möjligt.
Aja nu ska jag berätta lite om min dag idag.
Vi började 08.40 med idrott men jag var inte med bara för att jag hade jätte ont i halsen och hostade jätte mycket "/ Jag ville så gärna vara med, men har man ont i halsen så ska man ju inte det, + att det var sista idrotten för 6:an :(
Sen så hade vi Svenska, men jag jobbade inget satt bara och "chillade" eller vad man ska säga och sen var det lunch. Efter lunchrasten hade vi matte och vi skulle göra någon "mattekluring" som var helt omöjlig så jag tappade tålamodet, tog sönder pappret och gick och slängde det i papperskorgen haha xD
Sen skulle vi egentligen ha B-språk men våran lärare var sjuk och det fanns ingen vikarie så vi fick håltimme :D
Då gick jag, Isabella, Laura, Maria, Cecilia och Felicia ut och körde typ "basket". Sista lektionen skulle egentligen vara M-tid, men istället så gick vi ner till Farsta biblioktek och lämnade böcker om man hade några och sen gick vi till donken och då fick vi glass av våran lärare, McFlurry marängswiss, så himla snällt av han. Efter det gick jag, Hanna, Glacier, Maria och Cecilia tillbaka till bibliokteket för Glacier skulle låna några böcker och sen satt vi där och pratade jätte mycket, haha vi glömde till och med bort att vi var på ett bibliotek så vi pratade jätte högt och skrattade xD
När jag kom hem så gick jag upp till mitt rum och lämnade väskan, kollade på teve i typ 15 minuter och gick ut och cyklade lite. Nu har jag precis kommit hem från centrum, skulle fixa om min klocka återigen och sen köpte jag nya flipflops också.
Men nu ska jag gå ner och äta middag.


J,J,C

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0